środa, 25 lipca 2012

♥ witam ponownie / zapowiedź drugiej serii

Dawno nie pisałam i jeszcze trochę trzeba poczekać na drugą serię. Dopiero w głowie układają mi się pomysły i w ogóle całość serii, dlatego proszę bądźcie cierpliwi. Wydaję mi się, że na początku sierpnia coś się pojawi i wtedy niestety będą długie przerwy między rozdziałami, bo wyjeżdżam na cały miesiąc i będę miała dostęp do Internetu, ale bardzo mało czasu wolnego, dlatego nie wiem, czy będę dodawała posty regularnie, więc uprzedzam. Co do tej serii to chcielibyście by większość uwagi skupiała się na Kurosakim, Rei i czy na ich romansie? :)

4 komentarze:

  1. *tło razi blaskiem głównej postaci, ale okej, ja nic nie mówię* Byłoby fajnie, jakby była druga seria.
    Pozdrawiam, Sylvion94

    OdpowiedzUsuń
  2. Serek głosuje za romansem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę sie tylko domyślać, a domysłów miałam już kilka jak to sie dalej potoczy, juz nie mogę sie doczekać co wymyśliłaś, autorko tego opowiadania ^. ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam już pisać :D Na razie dopiero 60 słów, ale ciągle ta liczba się zwiększa:D

      Usuń